۴ درس کلیدی از جف بزوس، مدیرعامل شرکت آمازون » جف بزوس مدیر عامل شرکت آمازون بیش از نیمی از عمر خود را صرف ایجاد انقلاب در تجارت الکترونیک کرده و اکنون اولین فرد ثروتمند دنیا است. از سال ۱۹۹۸ و رونمایی از آمازون، فلسفه کاری او ارسال نامه به شرکای تجاری بود که از این راه توانست خرده های آنلاین را دور هم جمع کرده و یک غول بزرگ تجاری با گردش مالی ۳۸۰ میلیارد دلاری ایجاد کند.
بر اساس آمار، آمازون در حال تبدیل شدن به یک شرکت ۳ تریلیون دلاری در طی یک دهه است. اگر این آمار صحت داشته باشد میتوان بیشتر دلایل آن را در فلسفه ی تجاری جف بزوس جستجو کرد. این فلسفه و شیوه که به "راه آمازون" نیز معروف است می تواند در سایر کسب و کارها نیز مورد استفاده قرار بگیرد.
در اینجا ۴ درسی را که میتوان از موفقیت های او دریافت کرد را گرد آورده ایم:
ادامه مقاله در وب سایت مدیران نواندیش
مدیران نواندیش شرکت ,آمازون ,تجاری ,فلسفه ,شرکت آمازون ,مدیرعامل شرکت ,بزوس، مدیرعامل منبع
درباره این سایت